Куриерски доставки за Ноември и Декември

📬✉️ Важна информация във връзка със забавяне на доставката на билети поръчани по куриер ‼️ "Уважаеми клиенти, Във връзка с търговската кампания Black Friday и последвалата Cyber week, в допълнение със затрудненията, произтичащи от първия сняг в някои части на страната, се обръщаме към Вас със следната информация: Въпреки ранната подготовка на Спиди и Рапидо (започнала още през летните месеци) за ноемврийската кампания и Коледа, изпитахме и затруднения с обработката на данните. В следващите дни ще изясняваме на какво се дължат подобни неочаквани предизвикателства и ще отстраним вътрешните и външни причини за тази „изненада“. Всички разпределителни центрове на компанията работят с пълен капацитет на 24 часов цикъл. Пратките, получени за обработка в последната седмица, надвишават средно дневния брой с до 2.5 пъти във всеки работен ден от миналата седмица. Заради огромния брой пратки обаче, вече няколко дни изпитваме затруднения в доставката до адрес, както и в обслужването на заявки за куриер на адрес. В момента, макар с минимални закъснения, пратките до офис и автомат на Спиди се доставят в приемливи срокове. Още веднъж напомняме, че на разположение на нашите клиенти е обновената ни офисна мрежа от над 450 офиса и автомата в цялата страна. С уважение: Спиди и Рапидо" Всички заявки платени с карта или поръчани с наложен платеж ( потвърдени по телефона ) са предадени на куриер и се очаква да бъдат доставени в следващите няколко дни. За повече информация или получаване на номер на товарителница на пратката Ви ни пишете на лично съобщение, изпратете мейл на info@ticketportal.bg или позвънете на телефон: +359 2 85 10 554.
Top